torsdag, april 19, 2007

hey ho.


Körningen igår gick okej, sådär. Det var manövrering och så. Jag är tveksam till om jag kommer kunna ta körkortet innan juli. Kanske får bli i augusti :( Blä..

Teorin går också dåligt. Svårt är det.

Igår blev det fullt upp som sagt. Promenixade på morronen, sen till skolan där jag hade teater till halv elva typ, sen åkte vi (H, jag och A) till stan och tog en kaffe. Sen åkte jag hem och åt lunch. Promenixade till körskolan - satt med teorin i en timme och körde en och en halv timme. Sen promenaden hem där jag bakade 100(!) bullar på två timmar. Sen middag, sen pluggplugg, sen sängen.

Idag blir lite mindre hektiskt. Klev upp innan halv åtta. Ringde I som fyller arton idag. Det var trevligt, länge sen vi hördes av. Sen åt jag frukost, nu har jag suttit med svenskan och historian i en och en halv timme. Snart ska jag ta min lilla promenad till bilskolan och sitta med teorin till strax innan tolv och sen åka till skolan. Ska träffa H kvart över tolv och äta soppbuffé där ;) gött kött. Sen är det angeredsgalan. Skolan har tydligen satsats tiotusentals kronor på den händelsen, så vi får ju kolla vad det är. Sen hem, pluggaplugga och mellis. Sedan cykla till boxningen och träna till 21.00, sen hem - middag, sova. humhumhum. Liiite längtar jag efter en slapp hemma-dag med ofräscht hår och sköna mjukiskläder, fruktsallad och film..

Imorn är det generalrepetition, inte så nervös än. Tror det kommer gå skitbra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida