lördag, maj 05, 2007

igen.

andra gången idag. Inte någon vana jag har precis (att blogga mer än en gång per dag alltså).

Well.. Milen gick bra, först var det halvtråkigt, mulet ute, men sen halvvägs så sken solen upp och då ökade jag tempot. Sprang in på en bra tid och blev lite glad. Plockade mina vitsippor, cyklade hemåt. Städade lite här hemma, duschade (äntligen blev mitt äckelhår RENT), åt en bastant lunch och nu sitter jag här.. Har lite ärenden jag måste uträtta. Så jag borde cykla iväg nu.. Fy för borden ibland alltså.. Hm..

Det här med kalorier. går det att glömma? Går det att sluta räkna, sluta registrera allt man äter. Det är ju helt sjukt vad man sitter inne på för (värdelös?) kunskap. Alla näringstabeller man lusläste satte sig som berget. Om jag går in i en affär vet jag precis vad allting innehåller, utan att titta på förpackningen. Hur sjukt är inte det? Hur många varor finns det i en affär liksom?

Jaja, nu SKA jag ta mig utanför det här rummet. Blir så seg efter att ha tränat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida