fredag, juni 15, 2007

H&M



Härliga underbara sommarlov! Jag har ätit nästan en hel ask jordgubbar idag..!<3

Sen fyndade jag grejer på H&Ms barnavdelning... En förklädesklänning som är väldigt lik den där hypade på trend-avdelningen för några månader sen.(minns ni att ALLA modebloggerskor typ slogs om dem..) De kostade väl en 4-500 sådär. Min kostade 179.. hehe. Det är knappar på den, men det gör den bara snyggare. Sen är den lite tältig sådär. Men jag ska ha den med skärp. Det blev faktiskt fint. Sen köpte jag min älskade lovemakespeace-tshirt. Kunde gott haft den i en storlek mindre, men den blev lite klänning sådär med leggins eller tajta jeans så det blir ap-bra. AAh.-köpmani. Jag är seriöst liite köpberoende. Farligtfarligt med roligtroligt.. Jag cyklade fram och tillbaka till stan det var jättefint. Vinden i håret och solen i sinnet. Nu ska jag snart åka och ta ett glas vin med L, sen kommer H och joinar.. det är roligt att vara vuxen.. mouahahaa.
Tja, här är mina fyndiga fynd- Måste bara tillägga att klänningen inte görs rättvisa på bilden. Den är a-linjeformad i allafall och har underbara stora fickor. Jag vet ju att förklädesklänningar nu ska bli "fult" eller hur man ska uttrycka sig, men jag är ingen modenörd. För mig är det finfint.

4 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Meeeen lyllo dig som hittat en sådär snygg dress! Det lönar sig att kolla på barnavdelningen - dom kan ha en hel del fräscht! Det är nästan så jag måste springa till HM när jag är i Kalmar nästa vecka för att spana in om "din" klänning finns där. (Kom och tänka på att jag inte kan kalla den "ebba-klänningen" för då snor jag ju von Sydows uttryck") :D GRATTIS till ditt sommarlov förresten!!! Jag har varit hemskt dålig på att blogga nu ett tag, men jag är inne och läser hos dig ändå! Och så tänker jag såklart tankar då jag läst, men jag hoppas du kan KÄNNA dom istället för att jag alltid skriver ned dom här... Njut nu som F*N av din lediga tid! Puss & Kram

10:22 fm  
Blogger Anna sa...

vill ha!!!
toppenfin klänning - skynda fynda Anna.... ;D
kanske kanske finns det även en till mig.
fortsatt härligt med dina glada avtryck!
puss!

10:44 fm  
Blogger meva sa...

Haha Ebba, nu vill alla ha din klänning! Gissa vem som inhandlade en sådan idag efter att ha kollat din blogg tidigare på dagen. Yes that´s right - me! Den är verkligen jättefin, man känner sej somrig i den.
Hoppas du har det bra bruden! Kärlek

8:07 fm  
Blogger ceppo sa...

Jag hoppas ni tjejor vart iväg och fixat er en hmklänning.. MOUAHAHAHA. Den är skön och flickig utav bara den, kan nog meva vittna om?:P

aaa, von sydow alltså..
puss på er!
kärlek!

1:36 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida