onsdag, juni 20, 2007

hejhej (19/6-06)


Här kommer först gårdagens inlägg som inte blev postat.

19/6
Igår hade jag som sagt en segdag. Märkte när jag sprang att mina fotproblem finns med även där, det blir bara värre och värre..! Jag inåtpronerar med högerfoten asmycket, så att alla mina skor har blivit nedslitna just där.

Idag ska jag få en gratis körlektion, sedan hämta tidtabeller till europa, gå till en tantskoaffär och fråga om fotinlägg samt träna med A vid fem. I övrigt måste jag göra något mer. Jag är sällskapssjuk. Jag har min mattebok hemma.. (Varför?) och det kliar typ i fingrarna när jag har tråkigt. Efter att RÄKNA MATTEN. EEEH. HUR värdelöst är inte det med tanke på hur många hundra timmar jag måste ha lagt ner på 50-timmarskursen matte B för att få vg..??!

Ja, igår så försökte jag till och med gå och lägga mig tidigt för att jag var så uttråkad. Det gick inget bra, vred mig av och ann, funderade allvarligt för att promenera till sjön med pipan mitt i natten, sätta mig och andas in, och ut, och in, och ut ett tag. Men det är läskigt att gå i mörkret i stora skogen.. Så jag lät bli.

Jag kommer säkerligen blogga en gång till idag.. Humhumhum


Ja med facit i hand blev det inget mer bloggande igår. Tränade med A på kvällen, sista boxningen innan augusti! (!). Meckigt, skönt att låta nån annan ta på sig ansvaret över min träning på ett sätt. Menmen, får väl simma/springa/promenixa mycket i sommar helt enkelt. Något annat som inte blev av var tantskoaffären, icke heller tidtabeller blev hämtade, men idag efter lunch så åker jag till stan, ska försöka hinna till banken innan också. Och byta min mammas brunutansol från Bodyshop. Samt skriva CV.. BLÄÄÄ

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida