söndag, juni 17, 2007

köpköpköp



Hallåken fröknar. Igår så träffade jag först L på röda rummet. Trevligt, ganska gott och billigt vitt hade dom. Finfint, sen ringde H när vi satt där. Hon hade fått nys om en billig femma i angered centrum! precis där vi vill bo (helst i majorna då men..)..! OCH vad glad jag blev. OM allt går vägen kan vi få den, fast jag kanske har skrivit om detta förut? eller.. i mejlet till anna då kanske? minns inte.

I allafall. TÄNK om.. Pratade med pappa och mamma idag. Dom var avogt inställda till det hela. Sa att dom minsann inte tänkte betala maten om jag flyttar. (fast det ju faktiskt kostar att ha mig hemma med mat och så). Men det förstörde inte mina planer eller goda humör.. Låt dom sura tänkte jag och åkte till franska cafeét och fikade med I.

Igår i allafall, vi gick hem till L och hämtade hans champagne(?!) och jordgubbar. Träffade dom andra. Jag hade redan druckit ett par glas vin så lite ur balans var jag nog. Usch jag rökte. Och snusade. Fy. Men det känns så "ofarligt" att nyttja nikotin en utekväll. Vi gick vidare till pustervik. Shottade lite. vandrade runt, gick hem till Hanna och satt på hennes balkong ett tag. Mys. Sen sov jag hos L, det var natt men ljust. Sen på morgonen/förmiddan gick jag därifrån till stan (efter kaffe) och träffade mamma för köpande.. Vi handlade en del. Mitt blev: dyrshorts från topshop. Två linnen från topshop, ett par nedsatta skor (halva priset, kostade mig nu endast 400 pix). Inte converse, de var i skinn och überfina. SEX PAR TROSOR köpte jag även samt en behå för 600. Det är hårt att ha stora bröst I can tell you. Först provade jag en som hon som hjälpte mig hade plockat fram. Den var så vulgo att jag skrattade när jag såg mig i den. Så skulle jag sett ut som porrstjärna alltså!!! HELT i spets. Illröd spets. MOUAHAHAHA. Vi köpte blommor och nagelkitt också. Mamma köpte för ungefär lika mycket. Så X-antal tusen fattigare åkte vi trötta hem. På kvällen hade mor och far tråkgäster. Umgicks lite med min syster, somnade gott. Idag har jag jobbat, promenixat/cyklat samt då träffat I. Snart ska jag träffa H och A. Jag har tråkigt. Blivit lite rastlöst sådär. Får impulser att vilja plugga(?!). vad är det liksom..?!

Tjo. Här var mina shorts, även om det är en dov bild så.. mina skor även. Hahah, slängde graciöst upp benet på datorbordet..! Lägg även märke till hur fult datamusen fick vara med i handen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida