måndag, juni 18, 2007

tjoho.


Min kropp är så jävla underlig. Den senaste veckan har jag haft noll aptit. Inte känt såå mycket hunger, ibland bara. Men ätit ändå - så klart! Ändå hade jag tappat ett och ett halvt kilo på en vecka. Antar att det är sådan kroppen är - den varierar sig lite upp och ner i vikt. Men behandlaren pratade nästan enbart om det. Kändes lite snopet då jag berättade att jag ville sluta på östra. Men jag ska träffa dom nästa vecka och efter sommaren och förmodligen nån gång på vintern. Om det går som jag vill :)

Promenixade dit, efter pyttelite sömn inatt. Jag har nästan vänt på dygnet - morgonpigga jag är plötsligt världens pubbeunge när det gäller sömn. Jag avskyr att sova bort halva dagarna så jag ställer klockan på sju oavsett när jag kommer i säng.. Ordning och reda.. hehe

När jag kom hem från östra blev det frukost och sen så blev jag helt apatiskt trött. Bara satt och typ.. tittade.. Sen tog jag tag i mig själv, ut på långjogg. Inget regn, men mulet. Ganska skönt ändå. Kommit hem och efter en storlunch så är jag sådär apatiskt trött igen.. Mystiskt. Känns dessutom som att jag måste göra något, måste träffa någon.. Eller så låter jag mig vara lite slapp och slöig och bara sitta av resten av dagen helt enkelt. Lite tråkigt bara..

Jag var förresten tvungen att springa förut, min kropp är så jävla frustrerad, jag är helt uppfylld av det där knasiga. Det är min hemlighet. (oj vad moget).

blää.. Jag kollade på boplats nyss, och tydligen så är bostadsbidraget inte så stort alls...! HM..

2 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Ojojoj hur orkar du hålla igång sådär? Här känner en annan sig atletisk om jag lyft lite kartonger med bröd i på jobbet eller så. :P På tal om mat och aptit: Under helgen har jag inte varit så hungrig och även om jag försökt få i mig tillräckligt har det inte räckt. Hur märker jag det? Jag blir en grinig liten kärring som tycker allt är skit och piss! Så idag när jag vaknade bestämde jag mig för att jag ville bli glad igen = Jag har ätit toppenbra idag, och tom mumsat i mig godis nu ikväll! Resultatet? JAG ÄR APAGLAD! :D :D :D

Jag är avis på alla dina förbaskat snygga fynd.. Grrr!

12:38 em  
Blogger ceppo sa...

Jag har faktiskt tusen gånger mer energi nu än för ett halvår sen helt enkelt :) Jag är nog energisk i botten, men när jag var mycket sjuk bara intalade jag mig själv att jag var det. Nu orkar jag liksom på riktigt. Underbart!:D

Jo det där med aptit är meckigt, särskillt på sommaren med värme, svårt att verkligen bli hungrig. Jag märker också att humöret sjunker vid mindre energiintag, men nu har jag faktiskt mått oförskämt bra, oförskämt LÄNGE, så jag tänker inte fucka up det med aningens lite mat!:D sådetså!

aah tack :D Jag är också glad och nöjd med mina fynd.. Jag får njuta nu, om det blir flytt i höst är ingte kläder prio ett...!:P

1:33 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida