lördag, juni 23, 2007

MENS


jag. har. fått. mens.

JAG HAR FÅTT MENS

HELT galet. Jag har inte haft ont i magen, drack igår/idag natt (midsommarafton liksom). Sov hos J, han bor ju i majorna där vi ändå var. Märkte inget, hemma nyss. BLÖDER. BLOD. JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ JÄVLA GLAD ÖVER BLOD. BLOD.BLOD.BLOD.

Inga mer kilon, inga mer kämpande gråtande kvällar. EN KROPP. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN ÄLSKADE KROPP OCH ALDRIG ATT JAG LÅTER DEN FÖRSVINNA IGEN. ALDRIG. A L D R I G. TVÅ ÅR. DET TOG DEN TVÅ ÅR ATT HITTA TILLBAKA. Nu. NU ÄR JAG PÅ RIKTIGT. eller, det hade jag vart ändå, det är man ändå. Men att slippa oron. Nu vet jag att jag inte kan väga ett gram, ett hekto under det här. Den här vikten är min nedre gräns. Jag ska fan sköta mig i sommar. Jag ska ge min kropp energi och sol och bad. Och kärlek.
KÄRLEK

JAG ÄR HELT galet glad, helt så att jag skakar. Förutom det har jag en överjordisk bakfylla.. Men det är ngt annat

3 kommentarer:

Blogger meva sa...

GUUUUUUUUUUD JAG BLIR SÅ HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL!!!
Jävla helvetes skit vad glad jag blir.
Grattis Ebba, du är bäst!

10:15 fm  
Blogger Anna sa...

du är så himla duktig!!
världens kämpar tjej. när du klarat det här så klarar du allt, allt!!
puss på dig!

1:32 fm  
Blogger ceppo sa...

meva: tack!:D jag med! :) det känns så himla bra att jag äntligen fick den. Lycka. puss på dig!

anna: tackar tackar!<3 jag har så mycket energi nu, får nästan se upp så jag inte blir en väldigt egoistisk person..!

puss!!!

11:04 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida