söndag, juli 15, 2007

hm hm.


Igår dök J aldrig upp, stackarn var på akuten och kunde inte prata, hans halsfluss har eskalerat. Är gravt nojjig över att jag smakade på hans glass fortfarande, det smittar ju som sagt jättelätt med halsfluss..

Men S, L och S flickvän M dök upp. Hon var übertrevlig. Det var ganska lugnt, vi pipade, drack té, lite öl. Nåt skott. Sen kom H äntligen, hon var sjuk också, men kom ändå. Hon saknas alltid när hon är borta. Massa. Sen kom V med lössnus (usch) och lite vin. Vi tog det lugnt. H gick tidigt, hon såg trött ut, inte konstigt med tanke på hur lite hon sovit på lägret. Dom satte på någon skiva och vi dansade lite. Sen gick S och M, dom skulle jobba idag. Jag, V och L visste inte hur vi skulle fördriva resten av kvällen, bestämde oss för att åka till nåt ställe i stan. Ta ett glas vin eller något. Väl i stan, kring två eller sådär, så var det apalång kö till baren/klubben/vaddetnuheter och dom ville äta snabbmat. Så vi satte oss på deras stammisställe (som dom alltid äter på när dom är på kanelen) och dom åt sitt kött. Så jävla inte värt det för mig att åka in till stan för att titta på när dom äter kött..! Haha.

Imorse gick jag till ica och handlade lite bröd, ny ost (S åt upp allt som fanns igår av den), sojakorvar och lite frukt. Gjorde min lyxiga frukost - arla morgon har guld i mun.. Slöade hemma en stund, skulle träffat O i stan, men hon ombokade till imorn förmiddag istället. Sen gick jag och drog lite till med mig själv, gick till stan och köpte reseplånbok. Sen åkte jag hem och nu hittills har jag väl inte gjort så jävla mycket alls.. klockan är bara sex men jag behöver ändå ensamtid idag. Andas in och ut, inga ljud. Bara jag, mat, vila, böcker. Det enda är att jag MÅSTE börja planera packningen nu+städa rummet. Ser förjävligt ut.¨Nu ångrade jag mig i ensamheten när jag skrev det. Ringde A, hon kommer nog när hon har ätit.

Tja, annars är jag mest jättenervös över resan. Vi har för lite pengar, men det löser sig alltid, mest nervös men ändå nyfiken. Det kommer säkert bli skitbra, och skitjobbigt, men mest roligt.. Inget är ju direkt svart eller vitt. (eller vitt är det mesta, sen finns det gråskalor).

Sitter här med körteorihelvetet, känns ändå okej.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida