fredag, oktober 26, 2007

fredag - lov


Fint väder igår, hann med en liten höstpromenix hos H. Jag älskar henne så mycket, hon är så stark och jag vet att hon kan bara hon inte stänger in sig med allt.

Var tjejgruppsutvärdering igår, gick bra, sen träffades J, jag och H. Köpte melon och vindruvor, gick hem till H och drack te. Gick skön promenad genom ett koloniområde som var übergulligt, och sen gick vi vid vattnet också. Sen gick jag och J och köpte sushi. Sista soldan på minst en vecka förutspås det och jo, när J och jag vaknade imorse så var det mycket riktigt mulet. BLÄ. Jag vill ha sol och höstmysiga dar, inte slask! Idag går jag ut med H, hennes pojkvän J, J och några till kanske. Lugn kväll. Vill se miffofilmen på tv också (lär knappast hinnas, den börjar nio).. (Jonas Karlsson är ju Gud).

Nu är det en skrivning i skolan (bläää) och sen NatukunskapB till fem typ. Huvva. Men sen är det lov <3!!! Underbart skönt. Inte för att jag har något för mig. J har två tentor så han ska väl plugga massa. Men alla andra verkar va hemma också så något händer väl, ska till tandläkarn på måndag med min helvetestand. Den är så lös och äcklig och jag funderar seriöst på att dunka munnen i väggen så att den trillar ut och tandläkarn tvingas göra något. Fattar inte vad hon pysslar med. På två månader har jag inte kunnat bita av något med framtänderna. Handikapp ju.

Ja i övrigt så ska jag och J på svenska akademien-spelning. Får mitt studiebidrag också och det är på tiden. Pank är jag. avskyr att inte kunna hålla i pengar...

1 kommentarer:

Blogger j sa...

Mysiga höstpromenader är de bästa!

9:17 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida