torsdag, november 29, 2007

hej hå.


Idag är det torsdag och pluggpanik hela dagen. Vaknade inte så tidigt men gick ut och köpte bröd. Kom hem och gjorde mysig frukost till mig och J. Måste låta honom göra frukosten också. Bara ligga kvar i sängen och vänta på att bli väckt. Sån här var jag i mitt förra förhållande också. Jag tassade ut på promenader om mornarna, kom hem, gjorde fina frukostar, väckte O. Var helt insnöad på det där - som en tvångstanke. Klart att andra kan fixa frukost med. (nu tycker jag mest det är mysigt, och några promenader blir det inte heller, bara till ican).

Igårkväll kom J, sen grabbarna. Vi tittade på Vanilla sky-filmen. Har någon sett den? Den är helt skum. Kände mig helt tom när jag sett klart den. Jag gillar inte Tom Cruise (han ser så äckligt barbieperfekt ut när han ler). Vet inte om jag gillade filmen, måste få marinera den lite tror jag.

Idag är det plugg dagen lång. Och löpning:)skönt värre. Igår gick mina klasskamrater ut och festade(hur orkar dom på en vardag)!. Imorn är det prov och inlämning på arbetet jag haft fyra veckor på mig med - men ägnat max ett par timmar pluggtid.. Och teater, och förmodligen lussebak.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida