måndag, november 19, 2007

uppkörning.


Så, idag har jag min uppkörning. Igår tillbringades fyra timmar på axessakuten med en "knut" jag hade i armhålan, mamma trodde det var en svullen lymfkörtel (alltså att jag hade virus eller infektion i kroppen). Läkaren gav mig besked på en halv minut. "Det är en talgkörtel, vänta och se". Jaha, inget händer, ingen fara. Nödvändigt att sitta där i fyra timmar då. Är supernervös för uppkörningen. Vet att jag kan, har tagit sinnessjukt många körlektioner faktiskt.

Igår kom också Mensen ovanpå allt ihop. Två veckor sen sist??!! Förklarar i allafall den senaste veckans ökade kilon och svullenheten. Härlig tajming alltså, imorn kommer J hem också. Ska det alltid vara så här? Jag har aldrig övervägt p-piller, minipiller. Men nu vill jag det nästan, för att ha regelbunden mens. Fast jag får ju inte ta det - har ett arvsanlag som kan göra att jag dör om jag käkar sånt. Skiiiiit. Nu ska jag till skolan för spanska, sen direkt till stan och psykologen (som jag bara ska träffa ett par gånger till) och sen lunch med farsan, därefter körlektion och sen uppkörning. Kommer att gå bra! Jag vet att jag KAN!

Kärlek

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida