måndag, november 05, 2007

vecka 45,46,47,48 SEN lever jag igen.


Måndag och november. Kan det bli bättre (ahahaha). Balkanbandet var bra igår, så var även reggaen som var innan. Springturen jag gav mig ut på var fin, vädret var ljuvligt också. Sen körde jag mamma/pappa till stan. Vi gick på stadsmuseét med farmor en stund, därefter mötte jag J och hans mamma. Vi åt indiskt. Hon bjöd. Jag skäms, försökte verkligen betala för mig själv. Tycker det känns lite knepigt att bli bjuden på saker sådär hipp som happ.. Hursom, sedan åkte vi till angered för att kolla på konserten som sagt, sen hem till mig. Drack massa té och pratade. Sov ytterst lite i natt eftersom vi (läs jag) hade våldsamt kul åt saker som hände på lågstadiet. Berättade en konstig grej om hur en tjej i min klass i tvåan lärde alla hur man gjorde "cp-ryck" med vänstra handen. Så höll alla på så i ett år. Sen sa hon att det var dumt att göra så eftersom det faktiskt fanns folk som var cp på riktigt och att alla måste sluta göra det. Grejen var att jag var den enda som inte förstod detta och fortsatte flera månader efter alla andra. Först i efterhand när gamla gamla klasskompisar berättat som jag fattat. Detta skrattade jag alltså åt hela natten. Ni vet sådana där internskämt man har med sig själv, det är det roligaste jag vet. Härligt att J står ut. Han såg helt bortlollad (och trött) ut när jag skrikskrattande försökte förklara anledningen till min "glädje" men han försökte sig på ett halvdant skratt ändå.

Vi tog en liten promenad imorse och sen skolan. Det var tungt. Jag gick och klagade med H hela dan typ. Vi hade naturkunskap dagen lång ju. Blä. Fem prov de närmsta tre veckorna, en inlämning, en uppkörning, fem körlektioner. BLÄ. Och mörkt är det ute också.. Jättemörkt. Var mörkt när vi gick imorse (iaf lite) och mörkt när skolan slutade klockan fem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida