söndag, december 23, 2007

dan före julafton.


Ja, dan före dopparedan alltså. Helgen har varit lite hektisk. Känns som om jag inget hinner. I torsdags var vi på jul på liseberg. Mysigt men trångt. L jobbar ju där så vi fick åka gratis och sånt, det var roligt. Innan dess hade jag julklappshandlat. I fredags julavslutning i skolan och städade massa hemma, sen spelning vid gamlestan. Hs pojkvän J spelade - det var kul. Sov hos J och i går gick vi på stan, jag har köpt julklappar till nästan alla nu. Vet inte med Js.. Blev en chockrosa (mer röd isåfall) tröja med en skäggig gubbe på. Jag tycker den är skitfräck och skulle lätt vilja ha den själv men osäker på färgen. Ett linne och tofsar får han också. Igår käkade vi middag med min släkt också. Skulle träffat H för hon åker idag men det blev inte av. Trodde hon hade bestämt att vi skulle ses på cafét och inte dom andra, dom hade glömt att säga till henne. Så det var himla synd :(

Idag har jag nyss ätit mastodontfrukost, min moster fyller år. Ska nog ut på en snabb runda också och sen kanske fika hos Js mamma, borde dessutom köpa ett par julklappar till och sen ska vi klä granen runt fyra här hemma och äta fira-middag för moster.

Jag känner mig låg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida