onsdag, december 19, 2007

the list.


Här kommer listan alla gör.
för 10 år sedan:
*var jag 8 år och gick i tvåan
*bodde i jag i en liten håla med några tusen invånare (och trivdes som fisk i vatten)
*gick jag i fotboll (och var ganska kass på det)


För 5 år sedan
:
*gick jag i sjuan på en snobbig friskola
*var i färd med att raka tuppkam
*lyssnade på the clash och ebba grön

för 1,5 år sedan:
*var jag helt inne i min anorexi, men hade inte rasat som värst ännu.
*tänkte jag bara på hur jag skulle träna och äta 24 timmar om dygnet
*äcklades jag av mig själv.

för 1/2 år sedan:
*började jag inse glädjen av livet
*fick jag mens efter två år utan<3
*slutade jag tvåan.

Nu:
*har jag karl, okej betyg och tränings och livs-glädje.
*älskar jag mina vänner mer än någonsin.
*vill jag att gymnasiet skall vara över.


Vaknade tidigt, uppvaktade mor och sen bara stupade jag i säng.. Somnade knall fall utan anledning. Fruktansvärt trött. Slutsats; jag orkar visst inte vara sådär effektiv som igår. Idag blir latdag. Men julklappar måste tyvärr köpas. Mysigt men lite tungt. JAG ÄR SÅ TRÖTT.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida