torsdag, december 13, 2007

hejhå.


Tja. onsdagen flöt på. Julkalendern (Som vanligt), skola och grejer - sen biblioteket för plugg och därefter träffade jag J och käkade på andrum. GOTT fast jag blev mätt som på julafton typ. haha.

Sen tog jag mig hemåt, slappade kvällen lång och sov.

Idag är det lucia. Har ingen riktig stämning (även om jag åt julgröt i skolan = det godaste som serveras där). Känner mig lite olustig på något sätt. I eftermiddag träffar jag J en stund och sedan ska jag gå på brott och straff på teater. Säkert skitbra pjäs men just idag så känns orken trytande. Den är trots allt över tre timmar och slutar tio. Sen sover nog J hos mig och upp imorn runt fem.. (då ska han till jobbet). Sen går morgondagen och alla pluggbitar är bortkopplade för några veckor (Nästa vecka är slappvecka utan många lektioner).

Ska ut på en springtur innan jag träffar J.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida