måndag, december 03, 2007

huvudvärk kan komma plötsligt.


Ja, jag fryser något så otroligt gravt mycket idag. Ont i huvudet har jag också. I torsdags lyckades jag få klart mitt oseriösa arbete. Jag får skylla mig själv om det inte blir mer än vg, riktigt oengagerad trots att det var intressant. (ekologi/miljö/klimatförändringar/konsumtion). Hade prov i fredags, gick okej faktiskt. Sen gick jag hem och latade mig innan J, H, H och S kom. Vi bakade apgoda lussebullar..! Sen åkte vi till staden, drack ett glas vin, dom andra festade till lite och jag kände mig halvtråkig. Trött. Drog hem J innan tolv i allafall. Vi sov länge på lördagen, eller ja, till halv nio i allafall. Sen upp och Julkalendern SÅKLART! (måste alltid se varje dag i december månad). J var måttligt road. Sen slöade vi oss ett tag, jag körde så småningom iväg J och gick ut för en springtur. Lyckades få skitont i baksidan av låret så nu tror jag att jag kanske får en inflammation i den muskeln. Dumt! Sen hem, J kom igen efter att han vart hos sin bror. Vi åkte till H med film och lussebullar. Vi och dom andra tittade på Bert. Jag älskar bert!!<3 Så underbar serie, får världens nostalgi!

Sen sov vi hos mig till söndan och vi sov till julkalendern igen.. Sen tidningsläsning, frukost, kaffedrickande. Sedan ut på höstpromenix och jag gick till jobbet, J hem. Sen hem för middag med farmor och föräldrarna. Fan vad jag åt! Nääästan så jag fortf. är mätt. Hormoner eller vad?(?) torsk och potatis sen massssssa (<3) äppelkaka. Galet gott. Gick till J sen, pluggade lite, glodde tv. SÖmn. Imorse upp (för julkalendern). Skola som var tråkig, labb. Nu hemma. Ska egentligen till teatern sen men har så gruvont i huvudet att jag inte vet om jag pallar det. Lutar åt att jag blir hemma. Känns synd i ochförsig, har missat mycket. J kommer snart hit en stund, tror han får laga mat åt mig.

Veckan ser sådär ut. Ska ju egentligen parta imorn för L fyller år. Men känner mig inte upplagd och ganska slö (särskilt i huvudet) så om jag inte är helt hundra hoppar jag det imorn. Sen onsdag sista tjejgruppen (tänk att vi träffat småbrudarna sju gånger redan). Mys med fika och film. Torsdan vet jag inte, helgen känns alltförlångtborta!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida