tisdag, december 11, 2007

tja.


Oj oj. Nu är klockan över tolv och jag sitter här och sliter med Pompeji-arbetegrejs. Känner mig grymt sliten ungefär. Dagarna har varit hektiska. Hade spanskaprov idag. Blir förvånad om jag får godkänt. Den kursen är nog ganska dålig för mig egentligen, kan ingenting. Spanska steg tre.. Sen vart i skolan, hem - ut på en springtur, gjorde sen käk till min hårt arbetande mamma och vi åt god mat (vegobullar med mos, sås,ketchup, sallad, kål). Sen försök till plugg, träffa H och H för att gå på jazzhuset. Mysigt och Hs pojkvän är grymt musikalisk. H betalade min garderob och det var gulligt av henne <3 Drog tidigt (halv elva) för att hinna hem och sitta med det här slitet.. Huvva! Måste upp typ fem imorn och plugga vidare. Orkar inte. Måste ringa gynekolog också. Och ringa kusiner. Och fixa fixa fixa!

Träffar ej J den här veckan (förutom imorn för fika) och det känns tråkigt. Han jobbar från halv sju på morgonen till fyra, sen så har han föreläsning till åtta varje dag ungefär. Stackarn.

Känner mig trött. Måste måste måste ringa gyn. A har rätt (du är klok!) och det kan nog vara bra faktiskt. Lite skönt att någon har ett humm om vad det kan va i allafall :)

Annars så längtar jag till lov och helg och allt vad det är.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida