torsdag, januari 24, 2008

blääää sjuk.


Usch och fy är halsont och huvudvärk och snor (som på bilden illustreras så vackert). Veckan har vart slapp. I lördags gick jag ut (som i drickavinut) första gången sen nyår. Trevligt och så. På fredan åt vi pannkakstårta hos L, hon fyllde 19., Mysigt! På måndagen religionsprov (Huvva) och tjejgruppsmöte, sen mådde jag inte bra. Mådde illa av huvudvärk och gick hem vid lunch. Tisdagen spanska+utvärdering och basgruppsmöte, slutade runt fyra. Åt sen sushi med A (det var så länge sen vi sågs). Hemskt trevligt var det i alla fall. Sen kollade J och jag på Babel (filmen) den var bra, sen sov vi och jag vaknade igår upp med halsont u tom denna värld. Tog massa mucoangin och alvedon men det hjälpte föga. Vi tog det himla lugnt hela dan (ledig från skolan vart jag) och på eftermiddagen gick vi till solrosen (vego-restaurang) och åt järnet. Så himla gott är det. Sen satt vi där ett par timmar och bara pratade och det var mysigt, sen gick vi till götaplatsen, han till universitetet och jag till bio. Jag och L såg "enchanted" (förtrollad). Inget jättehit precis men lite mysigt sådär. Sen gick jag hem, käkade lite till och somnade.

Vaknade med huvudvärk i stora mått idag. Det dunkar när jag rör mig typ. Och halsen och snor som sagt. Är ledig fram till lunch därefter en föreläsning jag MÅSTE gå på, sen typ 2,5 timmar håltimma (blä) och sen spanska till klockan fem. Orkar egentligen inte alls gå till skolan. Tror jag bär på lite feber egentligen också. Men jag hinner inte låta bli, hoppas det blir bättre till imorn annars måste jag också gå till skolan som sjuk eftersom vi har teater, och jag missade den i måndags när jag gick hem.. Fy. J var iaf gullig mot mig igår, hämtade allt jag ville ha och fixade. shysst. J är ju typ halvsjuk jämt också och när jag väl blir sjuk (typ aldrig någonsin) så blir jag världens ömkligaste.Tycker verkligen synd om mig själv.. hehe..

Sen har jag och karln min tittat på spanskakurser i Sevilla och lite andra spanska städer, känns som om vi vill åka dit i höst och plugga nåra månader.. Han är på en gravt mycket högre nivå men jag vill verkligen kunna prata spanska och inte bara skriva text som nu..

I måndags fick jag kallelse till en jobbintervju om 10 dar.. (första gallringen; gruppintervju) hoppas det går finemang då!

Ikväll var det tänkt att grabbarna+H+H skulle komma och laga mat här, har itne frågat än får se hur jag känner kring lunch.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida