lördag, januari 26, 2008

Gael Garcia Bernal


Usch det är jobbigt med förkylning. Trodde den skulle va över nu... Jag är ju som sagt aldrig sjuk så sen i onsdags har jag vart fökyld och är förvånad över det. Att det ej gått över alltså. Idag vaknade jag med känslan av att inte kunna andas och försökte få in än mer nässprej i näsan. Huvvaligen det gillar jag inte alls. Helt täppt har jag vart nu ett tag, skumt, de få gånger jag är förkyld har jag vart täppt pyttelite men nu är det helt igentjockat. Sen åt jag lugn god helgfrukost med mamma och pappa. vi gjorde latte, mackor, ägg och tog det lugnt. Sen läste jag tidningen i lugn och ro, innan jag och mamma körde en stund. Vi åkte och handlade sen släppte hon av mig på jobbet och när jag var klar där var klockan kring två, sen ringde jag J och dom skulle se "sexguden" (hans ord) Gael Garcia Bernal.. När jag kom fanns var det helt fullt så jag kom inte fram till dom. Jag lyssnade i allafall men hörde såg honom inte förrän den sista minuten när han reste sig upp. Han hade snaggat sig (mexikanska sexguden) och den karln är inte ful alltså!

Sen åkte vi till V och åt det han lagat, indisk kikärtsgrej med ris och vego-moussaka. Gott gott. Tja, gick hem till J innan filmen vi skulle se han och jag och sen när vi var vid järntorget insåg vi att vi inte skulle hinna men den snälla tjejen i kassan lät oss byta in mot en rumänsk film nästa söndag. Shysst. Så gick vi till hagabion för fika istället innan jag gick hem för laxmackor och sömn. Blev inget röhsska för mig. Känns tråkigt å andra sidan har jag vart och jobbat+kört och så idag när jag borde vara hemma för sömn non stop. Så jag är nog illa tvungen att sova inatt och inte hålla mig vaken för filmer. Fast det hade vart himla roligt förstås..

Imorn får jag se vad som sker, film halv sex, lars von triers senaste. Och tja.. Lite plugg om jag orkar. Annars vila.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida