tisdag, januari 29, 2008

tjenis.


Nu sitter jag här efter en helt och håller oproduktiv dag. Usch jag vet att saker ska göras men jag orkar inte. Allt känns tråkigt grått och trist. Jag fick tillbaka religionsprovet idag. MVG så det var ju bra.

Nu är min förkylning på upphällningen. ser ut att gå över nu tills imorn. Det är ju också. bra. Har en körlektion imorn efter lunch. bra. Allt är "bra". MEN JAG MÅR GRÅTT SOM VÄRSTA GRÅVÄDRET. Inget känns meningsfullt. Antar att mensen är i antågande. Återigen känns det hemskt att svullna upp i flera dar innan, återigen hemskt med humöret. Ändå, bra bra bra. friskt men tråkigt.

ja, var hos tandläkarn för rotfyllning imorse, gick okej. Nu gör det ont dock. Ja sen gick skoldagen och allt var lika grått. Sen hem och lagade mat till alla. lax, potatis och citronyoghurt. Nu sitter jag här med fetaste tråkkänslan. Huvva.

måste läsa "förvanlingen" och recensera snarast. Klassiker och säkert bra men det tar emot. Första boken jag läst på länge är nu så gott som över (skit i traditionerna heter den). Läste mycket förr i tiden men finner liksom aldrig tid eller ordentlig "ro" för att göra det nuförtiden. Överhuvudtaget har LATmonstret övertagit min kropp för tillfället. Inget känns roligt. Pesimist idag..? det är exakt fyra månader till studenten. Fyra långa, utdragna månader som bjuder på 1 st uppkörning ganska snart (och jag räknar redan med att kugga), 2 st föreställningar med allt vad det innebär - massa massa massa repetitioner, X antal kurser som ska avslutas, 1 st jobbigt projektarbete som ska skrivas. Vill strejka.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida