onsdag, januari 30, 2008

TRÖTT!


Jag är så galet trött. Förkylningen går mot sitt slut och tröttheten är helt absurd. Tror jag ska knoppa nu (och klockan är inte ens halv nio..).

Skolan slutade tidigt idag. Vi hade bara en ganska kort föreläsning.. Så åkte jag hem, gjorde lunch och gick till körskolan. Det var ändå rätt roligt för min körlärare sa att min uppkörning var den bästa han vart med på frånsett den där dumma korsningen som jag ju kuggade för. Det var ju roligt att höra trots att pojkvaskern ju bara vart med på en 15-16(?) st uppkörningar på grund av hans låga ålder. Ska ta några till innan uppkörningen.

Sen gick jag till stan och träffade J för fika och gos. Sen hem, köpte bröd på vägen och gjorde soppa till mig, mor och lillebror. Tv blev det sen och nu trött. fast jag drack kaffe för nån halvtimma sen. SÖMN. nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida