måndag, februari 04, 2008

express!

Expressblogg nu!

Idag har jag haft en skön dag hittills. Först jobbintervju på liseberg. Blev pepp på att jobba där, verkar ha en shysst stämning bland personal och att träffa folk tror jag är perfekt för mig! Alla andra som var där (gruppintervju) var skittrevliga och vad svårt det måste vara att gallra. Sen åkte jag till skolan, haft teater fyra timmar, nu hemma i femton minuter och tillbaka till Domoro(teatergrupp) och ha teater cirka fyra timmar till. Gött!:) Är rasande glad över inget speciellt idag. Känns shysst!

I lördags var jag och J först hos V, pimplade lite vin och kaffedrink (V:s grej är drinkar) och sen kom H och J. Vi gick strax vidare till Ns lägenhet, lite mer vin och oj vilken shysst lägenhet, 100 kvadrat, världens utsikt och skitfin. Avundsjuka..

I söndags slapp dag. Vi såg import export. En ganska hemsk rumänsk film (filmfestivalen) klart sevärd.

2 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Ho! Så du kanske ska jobba på Liseberg? Kan inte du uppfinna ett yrke där som innebär nedanstående: En person att hyra för x antal kronor, till besökare som är för Fega för att åka alla attraktioner, som hjälper en och håller handen? (Med "besökare" syftar jag mest på mig själv) Det tycker jag vore helt perfekt. :-)

Danke för kommentaren hos mig vännen. Jag mår bättre och bättre för var vecka som går. Några dagar framåt, en halv dag bakåt ibland, men i slutändan alltså framåt. Inser nya saker varje dag och finner nya sätt att hantera jobbiga tankar på. Rätt spännande att det ALDRIG tar slut däruppe i hjärnan.. ;-) Men nu till dig: Hur fasen mår du?! Jag vill så gärna höra att det är bra med dig. Många kramar.

4:06 fm  
Blogger ceppo sa...

Om du kommer till liseberg och jag jobbar där lovar jag att skaffa framen sån där person!!! :)

det är verkligen galet vad hjärnan är för en mackapär. Trots att man VET att den "luras" så fortsätter den ju likförbannat. Sluta aldrig kämpa, du märker ju att det funkar?:) kramar!

6:59 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida