fredag, februari 01, 2008

hey och hå februari är grå(tt)


Så är det nu februari. Inget jag uppskattar våldsamt, (men å andra sidan är det rätt skönt att ha något att klaga på sådär..)

Haft en ganska slapp vecka, schemat har berättat att vi "fått jobba hemma". Gissa hur mycket man pluggar då.... I torsdags gick jag, H, H och J och åt amerikanska pannkakor på ett mysigt brunchcafé. Gött. Sen gick jag och H till H&M där hon fick en kappa för 100 pix, jag ett par skitsnygga skinnstövlar (dom svarta med aphög klack) som kostat 1000 och nu fick jag dom för 100.. Sen en tunika för 70:- och på Monki en klänning, tre toppar för 120 tillsammans.. På LINDEX köpte jag en väska som kostade lika mycket som mina fynd tillsammans. Illa. Fast jag behövde en väska så det är ju ok. Sov hos J och morgonen efter skulle jag ha stövlarna. Det gick inte bra. Jag kan inte gå i dom.. Dom ser ju ut som de där hypade acne-stövlarna och klacken är säkert 1 dm.. Haha. Jaja dom får stå och samla damm i ett hörn..

Hade teater igår förmiddags och det var trevligt. sen var eftermiddagslektionen inställd och vi blev oproportiornerligt glada.. Åkte med H och drack te med henne, J och V. V hade fått nån allergisk reaktion på nötter (antagligen) och var deppig (han älskar nötter). Sen gick jag hem, städade, in till staden igen och lagade pasta och sås med J och v. Sen skulle vi se Dylan-filmen. Men J ringde H och sa det och hon blev besviken för hon ville också se den. Så vi såg resan till Melonia istället. (Vilken underbar film!). Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Klockan är halv åtta.. Ska springa med GBG-varsfolket idag. Sen hänga med J och säkert fler. Vill inte gå ut så om dom gör det tror jag att jag tillbringar kvällen hemma.

Nu ska jag krubba frukost! solong långkalsong.

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

åh jag älskar fynd!!!
lindex rea är bäst, särskilt underkläderna!!
önskar jag fick smarra dom där goda pannkakorna...
kramen!

5:35 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida