tisdag, februari 19, 2008

hej hå.


Imorse igen; dundrande huvudvärk, hals och ingen röst. Blä. Mor sa att jag borde stanna hemma. Så himla roligt egentligen, min mamma är kvinnan som går hemifrån halv sju på mornarna för att allt som oftast komma hem efter tio. (i extrema fall vid midnatt). Hon är värsta arbetsnarkomanen i världen och så tycker hon att jag borde stanna hemma.. Det tyckte visserligen jag också, men det känns som om jag missar också. Så jag gick till spanskan, bara för att på väg dit inse att "nej det här pallar jag inte" gå dit, få papper och gå hem för sömn. Nu har jag vilat samt haft jordens hemskaste körlektion. Sista innan uppkörningen. Allt gick fel. Glömde kolla en massa, körde helt kass. Det var nog för att jag var så körd i huvudet idag. Men jag vill att det ska gå vägen på uppkörningen. BLir så ledsen om jag kuggar igen. Jag KAN ju köra bil..!

Nu mår jag lite bättre. Men är dock mer än lovligt köttig i huvudet, jag känner mig ungefär som jag brukar när jag är bakfull. Huvva. Avslagen.

Ska senare till J och sova, imorn är det bara studietid/egen tid så jag kommer nog vara hemma och sova innan jobbintervjun kl 14.. Gulliga H skickade ett sms om att vi inte hade föreläsning imorn. Så jag funderar alltså på att vila maximalt imorn förmiddag..

Förresten; det jag har under näsan är Silonsalva - så att jag KANSKE blir lite mindre illröd under näsan (och ser ut som en snorig femåring) till jobbintervjun imorn..

Nu ska jag dricka te!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida