fredag, februari 22, 2008

Körande, frisk snart?


Fredagen är här och jag är fortfarande förkyld.. Vill bara att det ska vara över nu, HATAR att vakna och inte kunna andas..

Igår väckte jag J tidigt och gick till tandläkarn. Vi var ute ur huset vid 07.00. Min tandläkare är rolig hon. Fick en ny tid om en månad för att fixa fasad. Sen till skolan, föreläsningx2 och därefter hemåt. Köpte pajingredienser (till en matpaj) och gick för att träffa J. Hem till honom och där lagade vi mat till hans mamma. En wonderbar matpaj med ägg, ost, grönsaker i. Såå god! till det en sallad av blodapelsin, isbergssallad, tomat, avocado. gött! Sen köpte J sockermunkar men till mig blåbärsmuffins för att han kom ihåg att jag avskyr berlinermunkar. gull!

Sen drack vi te en lång stund, klockan blev sent, jag pluggade spanska i nästan 90 minuter och sedan pratade vi fattig spanska en stund och sedan läste jag boken och sen sömn. Upp igen imorse, gjorde en macka tog med på vagnen till skolan. Där teater som gick bra, sen lunch och lektion och sedan hem. Nu sitter jag här och väntar på far som kommer hem för körning snart!:)

Hélgen blir mest: körande, körande körande. Jag vill vill klara det nu.! Sen lite plugg.
Och förhoppningsvis bjuder nästa vecka på en friskare kropp som orkar gå längre än tio meter utan att säcka ihop!<3

I onsdags hade jag ju jobbintervju! Den var riktigt trevlig än en gång. Vet inte om jag får jobbet men jag hoppas verkligen! Arbetsledarna verkade shyssta och jag träffade på en tjej från den första intervjun som var skittrevlig. Så jag hoppas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida