lördag, februari 23, 2008

lördag.


Blev hemma igår. Pluggade lite lite och läste. Pappa köpte sushi och jag sov. Imorse upp igen för körande i en stund. Jag körde dåligt, var trött i huvudet och råkade köra i en bussfil i några meter. Kuggkuggkugg. Är så arg för att allt tycks gå fel. Jag KAN ju det här!

Känner mig obekväm i kroppen. Svullen är jag och tror det beror på mens om några dagar. Men det är inte alls behagligt. barnsligt att haka upp sig över sådant men det känns konstigt när kroppen inte är "min" längre, utan ett par kilo tyngre. Men jag vet likaväl som alla andra att det nog beror på att den är vätskefylld lite innan mens. Ingen fara på taket!

Snart kommer väl J, vi ska gå en liten promenad i fina vädret. Sedan läsa. Sen kommer pappa hem och jag ska köra lite till. Ikväll vet jag inte. Vill träffa H eftersom hon inte jobbar idag.

Jag kommer klara uppkörningen, jag måste i allafall TRO att jag gör det!
Något tips?

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

... jag hade min käre far sittande som en trygghet i baksätet när jag körde upp tredje gången.... vi grät båda två av glädje när det gick vägen!!!
ska verkligen hålla tummen, tror du grejar det galant.
kram

7:43 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida