onsdag, mars 19, 2008

hej svejs.

Ja, nu åker jag om några minuter. Ut i världen med min smulepaj. Det ska bli mysigt. Det meckigaste är kanske att vi har så dålig planering, vi bokade exempelvis inte tåg från köpenhamn till gent så det fanns inga platser, vi ska vänta i kphmn till klockan halv nio nu (framme vid tre är vi), sen åka till tolv, byta i hamburg, åka till 03.00, vänta på tåg där i Fyra timmar och sen åka till bryssel och byta :S

Men det är nog bra med det.

Är lite nervös. Resenervös.
Har med mig mycket saker men känns som om jag glömt en massa..

Ska verkligen försöka plugga spanska järnet på resan. Får se hur det går med den saken.

Har glömt shampo!
Måste hämta

Puss på eder.

2 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Puss puss puss till dig - Tänker på dej! (http://umma.blogg.se)

2:19 em  
Blogger ceppo sa...

jag tänker på dig också umma lilla!

7:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida