torsdag, mars 06, 2008

lägenheter


Hej hopp!
Igår och idag visning. Igår var vi på en visning i en fyra i förorten. Den var i grunden fin men tjommen som bodde där hade gjort sitt bästa för att få det att se ut som han blir vräkt (?) det såg för hemskt ut med alla ölburkar, vimplar på väggarna, matrester i kök och vardagsrum.. Men annars fint! Ljust och bra, mycket garderober!

Sen åkte jag till J, vi lagade käk till hans mor, sen när hon kom hem fick jag två klänningar hon haft när hon var ung, en studentklänning (grönblommig) från 67. Skitfin, men jag vill nog(?) ha naturvitt på studenten, tror jag. Kanske. Hur som helst, fick även en Jättesöt rosa sextiotalsklänning med MarilynMonroe-vippig kjol i tunn bomull. Fabulös! (den på bilden). En kappa (gul) men för stor men fin fick också följa med hem. Tacksamt!

Imorse var vi på visning i femman. SÅÅ fin! Skitstor, UNDERBAR utsikt, stora ljusa fina rum, högst upp, fint golv (tapeterna skulle vi kanske bli tvungna att ordna men) Jättekök, stort badrum, två toaletter. Ett kap. Men sen är det väl en minst 5 andra som slåss om den så chansen är liten. Vi ska dock tacka ja till båda, så KANSKE vi får en av dem! Hoppas!

Sen var jag i skolan, sen hem till H med brudarna för pipa, kaffe och te, skolan igen för spanska, nu sitter jag här och ska gå pronto. Teaterföreställning ska ses.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida