onsdag, april 30, 2008

håhå


Idag är det valborg, jag är fortfarande förkyld + all pollen som flyger runt :S Jag är också 6 dar över tiden med mensen vilket inte känns speciellt kul. Är ju 100 på att jag inte är gravid eller så men jag hatar när den inte bara "funkar". Efter måånga månader regelbundna känns det skumt att den bara hoppar över. Jaja, får hoppas den kommer nästa månad helt enkelt.

Idag vet jag inte vad som händer, ingen alkohol intas av mig i allafall. Tror inte min kropp fixar det nu med förkylning och så. Antar att J ska dricka trots att han är sjuk (ack så oklokt tycker jag men.). Igår fick jag äntligen min nya tand. 8 månaders helvete med typ 12 tandläkarbesök, ståltråd i hela käften, en kritvik fusktand i fem veckor, en massa ont, XX-antal sprutor i tandköttet, många tårar är till ändå (halleluja).¨

Har så himla ont i magen idag. Ingen mensvärk utan jag tror det beror på den massiva mängd fiskgratäng jag åt igår. Var så hungrig och den var skitgod:) Men jag tror jag väntar några månader med fiskgratäng. heh.

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

hej gumman!
hoppas du fick en trevlig nykter valborg, det hade jag!!!
härligt med tanden, skönt efter så mycket jobbigt.
massa kramar!

3:18 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida