torsdag, april 24, 2008

Sjuksjuksynd om mig


Äsch! Trött på förkylning nu! Nu har även näsan blivit täppt och fy. Jag är i väntan på den röda veckan och min kropp invaderas av snor. Igår var jag på jobb-grejen. Träffade en trevlig tjej som har vart på alla intervjuerna. Det var trevligt men jag var för trött för att orka någonting. Då stod folk och dansade på bordet kring åtta kanske.. Träffade två barndomskompisar som visar sig ha fått jobb där också. Kul! vi fick gratis mat också, men det var mest kött. Jag lyckades spilla nån majonäsgrej över jackan och väskan.. Stötte på L i folkhavet och tjatade till mig hans tröja. Jag frös. Då var det säkert 18 grader ute och jag hade långärmat och jacka och sjal. Men kallt var det! Sen tog jag mig hemåt och var hemma typ halv tio.. Glodde på tv (björn G i morgonsoffan och big love)

Sen somnade jag bums och vaknade med tjocksnuva, halsont och huvudvärk kring 6-tiden.. Sen dess har jag: - vart oerhört stillasittande. I princip bara orkat ta mig ut till köket för att käka. Gick dock de 50 metrarna till sömmerskan och lämnade in min studentklänning (sy fast en grej) samt tre kjolar att sy upp. Har också skrivit två recensioner och det är jag nöjd med. Måste plugga spanska också. J kommer hit om en stund för att käka men han åker väl hem sedan. Jag vill inte ha tråkhelg med innesittande och så :(

Imorgon kommer farmor hit för vi ska ha middag eftersom hon fyller 81. Min lilla farmor! Oj vad oinspirerande och tråkigt jag skriver!

Saker jag vill ha nu: bAL-Student-Norrland-lite lov-jobba-Spanien-språkkunskaper-kärlek-juridikstudier. Jag vill inte vänta. Det är ändå bara typ tre veckor till balen.Hum.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida