onsdag, april 09, 2008

pluggerier.


Idag är det premiär på pjäsen. Jag är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen. Direkt efteråt ska jag på första personalmötet och direkt efter det premiärfest. Hektisk dag.

Igår var jag i skolan först, hade spanska, sedan åkte jag till tandteknikern för att ta färgprov, sen hem en stund för lunch, sen till skolan och lektion, sedan direkt till teatern där vi hade genrep fram till efter 21.00. Jobbig dag, rolig men jobbig. Jag känner att det är aningens för mycket för mig just nu. Spanskaprov nästa torsdag också.. Och så har jag litteraturkursen på fredag. Samt mycket teater ända fram till den nionde maj,¨sen har jag teater på fritiden också så det blir en del. Vi har ett kul projekt i skolan nu i allafall. Etik och moral. Det går ut på att vi debatterar en massa.

Jag måste börja plugga mer, jag tycker att jag gör det ganska mycket men nu är det bara en månad tills betyg sätts och jag borde göra mer. Så får det bli.

3 kommentarer:

Blogger Umma sa...

Bah, plugga borde vara förbjudet vissa dagar! Fast å andra sidan kan det vara riktigt roligt att plugga något man blir insatt i. Men med måtta ;-)

1:52 fm  
Blogger Anna sa...

hoppas att det gick bra med pjäsen!!
helt slut kan jag gissa att du är idag...
plugga lugnt vännen,
kram

11:56 em  
Blogger ceppo sa...

umma: ja det borde det sannerligen. Fast visst är det roligt när man kommer in i det. Dregglar över litteraturkursen ;)
(synd bara att det endast ligger 50 poäng i potten).

anna: Ja det gick bra första gången så det var ju kul :) Svara på mitt mejl nu! var jättelänge sen ju (fast jag förstår din tvåbarnsmammaupptagenhet;) kramkram!

11:46 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida