tisdag, april 22, 2008

teater ikväll.


Skit skit skit. Har apont i halsen. Det gör ont att svälja, att gå(?), att prata. Det roligaste (Ha ha) är att vi har föreställning ikväll. För föräldrar och vänner. Den föreställningen man vill göra bra. Höras inför alla 100 pers. Den föreställningen jag egentligen inte orkar men måste fixa. Huvva!

I helgen har jag; fredagen var en deppdag. Hemma med mor och tog det lugnt. Lördan blev lite annorlunda. Skönt nog, jobbade en stund, strosade i second hands, sen satt på en filt i slottskogen en stund, därefter köpte vi med oss mat till N, lagade till pasta och sås. Var där en stund och plötsligt var klockan kring elva.. Vi gick ut. Jag blev väldigt på kanelen och gjorde saker jag idag inte är så stolt över. Jag och C bad om RObinson-Humhumhum(vad han nu hette vet inte vem det är men han djade där vi befann oss) autograf på bröstet. Usch jag ryser när jag tänker på att jag betedde mig så barnsligt! Sen var jag ganska pinsam inför A i min klass kompisar. Eftersom merparten av sällskapet bestod i fnissiga oss från klassen drog grabbarna efter ett par timmar hem till N. Men vi stannade kvar, dansade till den skapliga musiken osv. Sen gick jag och H till N och somnade en stund innan de väckte oss. Jag och J gick hem och ja. Det blir vita veckor framöver. Drack väl en 4 glas vin eller så och det var inte bra den kvällen.

I söndags vaknade jag med all rätt med skam. Sen promenerade vi, hjälpte Ls mamma att lyfta en bokhylla genom masthugget, gick hem, åt och somnade innan 22.00. Igår teater hela kvällen och det var okej. och så halsontet nu. Blä. Fick min studentmössa igår och det var ju kul. En månad kvar. Låt det gå fort..

Har lånat oförskämt mycket pengar av J och jag vill bara ha bankkortet nu och fixa det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida