lördag, maj 03, 2008

En vecka så dan.


Usch jag irriterar mig! På en enda sak. Allt är bra, förkylningen är över och pollenallergin är ok för tillfället (fått recept- tack!) men min cykel är helt störd. Låt den komma nu! Mer än en vecka över tiden och den dröjer.

Igår var J här, vi åt lax, potatis, sås och en massa glass. (vaniljkola mums!) och tittade på "upp till kamp" - den där skitbra serien om klasskamp och människor på 60/70-talet ni minns? Sverrir Gudnasson är så bra! Sen somnade vi innan tolv och han sover fortfarande. Klockan är elva..

Åt sushi med H, H och S igår också. Det va länge sen, så jag fick mitt behov någorlunda tillfredställt. Sen gick vi till H för Te och prat. På vägen gick vi in i en teaffär som firade 10årsjubileum så vi fick gratis finchokladpralin. Och kaffe.

Sen gick jag förbi myrorna på vägen hem, köpte en jeanskjol för 40 pix. Jag ska sluta köpa saker nu för det håller inte med min hutlöst dåliga ekonomi.

Idag ska vi nog bruncha hos H, sen vara där över dan, pipa lite kanske, käka middag. Träffa andra H.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida