måndag, maj 12, 2008

repetitioner


Ja nu är äntligen alla föreställningar med skolan klara. I veckan så spelar jag med den fria teatergruppen. Idag genrep, onsdag premiär. Föreställning också torsdag fredag lördag. Lördag springer jag varvet på en sjukt dålig tid (eftersom jag vart så förkyld det senaste och inte tränat) sen direkt till sista föreställningen. Söndag bal. Imorn bitti nationella prov i spanska, torsdag också. Vill vara KLAR med skola nu.

Mensen är sen med tre veckor nästan och jag är inte gravid. Antagligen stress. Kombinerat med en viktuppgång som jag inte vet vad den beror på eftersom jag har betett mig som jag gjort de senaste månaderna. Skumt. Det jämnar ut sig hoppas jag eftersom mina kläder sitter för tajt nu. Inte roligt.

Helgen då, vi hade massa repetitioner från 9-16 i lördags, sedan åkte jag hem, bytte om. Åkte till Ks lilla båt (som ligger vid operan). Parmiddag skulle det vara. Av den oskyldiga sorten då jag och J skulle hem tidigt. Det blev inte så. Fyra halvvuxna människor lekte vuxna över finmat och FEM flaskor vin (??). Men jag drack nog minst. Sen skulle alla sova där och jag gick till jobbet(!) städade i typ 2.5 timmar, sen hem och åt frukost, sedan till teatern för repetition mellan 09.00-19.00. Så jag dygnade. Var så trött att jag grät igår när jag skulle hem. Hem, käkade god pasta med sås och choklad och sen knoppade jag. Sov längre än vanligt, åt sen frukost och nu till H för bullbak och film (trots det fina vädret).

Måste plugga spanska.
Måste plugga spanska.
Ändå låter jag bli(!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida